Dotazy

V této sekci můžete Štěpánovi položit dotaz ohledně jakékoliv záležitosti, včetne i mimo fitness, on-line. Obvykle lze očekávat odpověď do 24h.

Jméno
Obsah
4695847
 * Opište podtržené číslo


Milan   31.07.2017

Dobrý den, mám středně těžkou skoliozu a chtěl bych se zeptat, zda je pro me posilovna vhodná, popřípadě jaký způsob nabráni svalů byste doporučil.

Trenér Štěpán reaguje:   09.08.2017

Dobrý den Milane, i se středně těžkou skoliózou se dá cvičit. Ovšem jelikož Vás neznám a neviděl jsem zprávy od lékařů, nemohu Vám nic doporučit. Podle pocitu, co Vám tělo dovolí bych cvičil, a snažil se to podpořit conejvíce stravou :-)


Barbora Částková   09.03.2017

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je na domácí běhání lepší běžecký pás, rotoped, nebo eliptický trenažér. Ráda bych se dozvěděla, co má jaké výhody a nevýhody, co je nejefektivnější, atd. Byl mi doporučen běžecký pás, ale nevím, jestli je lepší magnetický nebo s motorem, vůbec se v tom nevyznám. Děkuji za vysvětlení či za radu,
s pozdravem Částková

Trenér Štěpán reaguje:   14.03.2017

Dobrý den Báro,

nejlépe byste udělala kdybyste běhala venku :). Každopádně se nedá říct jaký produkt je lepší. Eliptický trenažér vede tělo stále stejným směrem. Zase je nejšetrnější k tělu. Běžecký pás je rozhodně výhodnější z hlediska toho, že si můžete nastavit rychlost a stoupání a mnoho dalších programů. Osobně bych volil tedy spíše běžecký pás :-)


Niki   06.01.2017

Dobrý den. Chtěla bych se vás zeptat a mám takový asi neobvyklý dotaz. Rok jsem chodila cvičit do fitka zpočátku 2x týdně a cvičila jsem full body a poté jenom 1x týdně, ale také full body. Chtěla bych se vás zeptat, zda když jsem na zadek cvičila dřepy s činkou na zádech (ramenech), apod. cviky, tak když přestanu a budu čistě dřepovat jenom doma, zda mi poté zadek "spadne" a splaskne se. Jelikoz jsem si vycvičila poměrně kulatý zadek a mám strach, aby mi díky této změně znovu "nezmizel". V posilovně jsem cvičila dřepy s činkou, výpady, zakopy. A když jsem doma, tak cvičím dřepy, ale bez váhy, výpady s činkama jen 2 kg a různé takové ty domácí cviky na zadek. Mám obavy, zda se mi nezmenší, což bych skutečně nechtěla. Předem moc děkuji za odpověď. Hezký den přeji.

Trenér Štěpán reaguje:   22.01.2017

Dobrý den Niki, nebojte se, o zadek nepřijdete. Pokud ho budete pravidelně cvičit i doma. Tak v tom nevidím problém. Je mnoho domácích cviků na udržený hezkého pozadí :-)


Ľubomir   25.01.2016

Dobry ďen,

Chcel by som Vas poprosit o radu cvičim a chcel by som nejake doplnky na rast svalov, na silu , energiu.
S cvičením začinam a cchel by som si niečo objedna´t z vašej stranky len neviem čo by mi pomohlo na začiatok ?

Ďakujem za inf.

Trenér Štěpán reaguje:   26.01.2016

Dobrý den,

již jsem Vám odpovídal níže :-) Pokd chcete vice infa napište mi mail na trenerstepan@seznam.cz


Ľubomir   17.01.2016

Dobry ďen,

Chcel by som Vas poprosit o radu cvičim a chcel by som nejake doplnky na rast svalov, na silu , energiu.
S cvičením začinam a cchel by som si niečo objedna´t z vašej stranky len neviem čo by mi pomohlo na začiatok ?

Ďakujem za inf.

Trenér Štěpán reaguje:   23.01.2016

Ahoj, za prve je dulezite si uvedomit, ze strava je na prvnim miste. Stravou ovlivnis uplne nejvice, takze je dulezite 5-6 jidel denne. Vyvazena strava na pomer sahcaridu, bilkovin a tuku.
Z doplnku muzes pouzivat protein kolem 80-90% nejaky isolat, nebo hydro. Podle toho jak se stravujes, tak muzes zaradit i sacharidak.
Na regeneraci Bcaa - nejlepe v prasku, to vzdy vyjde nejlepe pomer cena vykon.
NO a pripadne na energii nejaky predtreninkovy booster.
Pro vice infa do mailu.

Steve


petr   20.11.2015

Dobrý den a zdravím.
Chtěl bych se zeptat na tříselnou kýlu.Jak jí oddálit či jaké doplnky by byli vhodné.předem moc děkuji za odpověd.

Trenér Štěpán reaguje:   21.11.2015

Dobry den,

S triselnou kylou, bych si tedy urcite nezahraval. Zalezi v jakem je stavu. Zda-li je vyhrezla, jak vypada. Urcite bych navstivil lekare. Bohuzel zadne doplnky na triselnou kylu nejsou. Vetsinou to resi laparoskopicky.

S pozdravem Stepan


Karolína   10.06.2015

Dobrý den,
Už 10. den cvičím 30 Day Shred s Jillian Michaels, snažím se vypracovat si tělo, protože jsem ,,oplácaná", ale
místo toho, abych začala hubnout, tak se mi hrozně zvětšili nohy a
zadek. Je to tak správně? A změní se to? Někde jsem slyšela, že je to známka toho, že svaly rostou a po čase se to spraví, ale nevím jestli to je pravda :/
Moc děkuji za odpověď! :)
P. S. Pokud by to šlo, mohla bych dostat pár rad ohledně jídelníčku?

Trenér Štěpán reaguje:   11.06.2015

Dobrý den Karolíno,

je možné , že se Vám zvětšili nohy a zadek, záleží tedy také v jakém časovém horizontu. Je jasné, že Vám mohou růst svaly, dále mlžete zadržovat v této oblasti vodu. Pokud chcete můžete mi napsal mail, já s Vámi proberu Váš stravovací plán a pořešíme i ty nohy :-)


Nikola   22.04.2015

Dobrý den,

zhubla jsem celkem dost kilo a mám povislou kůži na pažích. Těšila jsemse, že v létě budu nosit tílka, ale s těmito rukama by to asi nebylo dobré. Poradíte mi prosím jak posílit ruce? Jít do posilovny a cvičit na strojích?

Děkuji, Havelková

Trenér Štěpán reaguje:   27.05.2015

Dobrý den,

ruce můžete posilovat jak doma tak vo posilovně. Nejlépe procvičovat celé tělo, než se přímo zaměřovat jen na paže. Jinak byste je mohla rychle přetížit.

s pozdravem Štěpán


Josh   22.08.2014

Dobrý den,
chtěl bych se Vás zeptat, jestli byste byl tak hodný a pomohl mi sestavit vhodný tréninkový program pro cvičení fitness.
Je mi 19 let a cvičím již asi 2 měsíce, snažím se pravidelně, 3x - 4x týdně.
Naneštěstí, fitness centrum, kam chodím cvičit, nemá specializovaného trenéra (nebo se mi ho ještě nepodařilo zastihnout).
Je známo, že špatný tréninkový plán může nadělat víc škody než užitku, a proto bych se chtěl obrátit právě na Vás!
Byl bych Vám velice vděčný, kdybyste mi takový plán pomohl sestavit. Ideální by bylo, kdyby zahrnoval cvičení celý týden, kromě středy a víkendu.
Také bych uvítal, kdyby byl zaměřený ani ne tak na objem, jako na vypracování a zpevnění těla. Jak se říká, vystouplé žíly a pekáč buchet ;-)
Přípravky, které používám: Kvalitní gainer Mutant Mass, Ethyl - Ester Creatin, a kvalitní thermogenní spalovač tuků Lipo 6 + strava, jako těstoviny, rýže, brambory, občas tvaroh nebo kuřecí maso.
Obracím se na Vás jako specialistu ve svém oboru. Určitě víte, co a jak. A byl bych Vám opravdu vděčný, kdybyste mi některé své zkušenosti předal a pomohl mi tak ve cvičení k dokonalejšímu tělu. Motivaci a chuť mám, schází jen vhodný tréninkový plán.

Děkuji.

Trenér Štěpán reaguje:   25.08.2014

Dobrý den,

děkuji za dotaz. Napište mi na sebe mail. Bude lepší vše řešit po mailu. Děkuji Štěpán


Tomáš   08.07.2014

Dobrý den, chtěl bych se optat jaký by jste doporučil cvik nebo směs cviků pro "spárování" prsních svalů neboli jejich podélný srůst od zhora až dolů. Mám mezi prsními svaly pořád nevyhovující mezeru a spíše jsou to boule než krásná spojená a zaoblená prsa Děkuji za jakoukoliv radu.

Trenér Štěpán reaguje:   08.07.2014

Dobrý den,

na středy prsou jsou nejlepší klasické tlaky na rovné lavici, nebo benchpress. Pokud je cvik dobře proveden, jsou to nejlepší cviky na středy prsou. Výborný cvik na středy je předpažování kotouče na rovné lavici. Vezmete si dva kotouče, např.2x5kg lehnete si na záda, kotouče neustále tlačíte dlaněma k sobě. A začnete předpažovat, tím dojde kvalitní kontrakce. V horní fazi mužete 1-2s vydžet. Doporučuji cvik zapojit před benchem nebo tlakama na šikmé. Tím vědomě aktivujete prsa a středy a pak když budete cvičit správně se prsa dobře zapojí :-)


Robert   25.04.2014

Dobrý den,chci začít cvičit ale nevim jak nato.Vážím 97kg takže mam pupek kterej chci sundat diety mi nepomáhaj to už sem skoušel,tak sem si koupil NO-XPLODE.dnes sem to popré použil a žebych cítil výkonost nebo že bych bil silnější tak to opravdu říct nemohu.Mužete mi poradit čím bych měl záčít?Děkuji

Trainer Steve reaguje:   01.05.2014

Dobrý den,

diety pomáhají vždycky, akorát se musí správně držet. redukce hmotnosti je až z 80% strava. Tudíž bude chyba někde tam. No Xplode je předtréninkový booster, není určen ke spalování tuků. Jen k nastimulování a nakopnutí před tréninkem. Takže bych doporučoval, nechat si sestavit jídelníček a držet správně dietu. Předtréninkový booster je zcela zbytečný. Spíše bych doporučoval komplexní thermo spalovač, kde je také kofein a ten taky nakopne.


janina   06.01.2014

Dekujiiii ;-)

Trenér Štěpán reaguje:   07.01.2014

Není zač, pokud budete mít další otázky. Rád Vám na ně odpovím :-)


janina   06.01.2014

Ahoj Stipo, rada bych nahradila necim vecere. Rada bych zhubla a 3x tydne chodim posilovat a koncim kardiem. Vecer se snazim bilkoviny, ale nejradeji bych celou veceri v mem redukcnim obdobi nahradila nejakym koktejlem, treba. Poradis? Jednou jsem zkousela sunkins-family in a bylo to ok, akorat to ma mozna vic sacharidu....nevim

Trenér Štěpán reaguje:   06.01.2014

Na večeři je dobrý 85% protein. Je to s minimem sacharidů a tuku. Dále se dá použít night protein, ten je obohacený o casein. Tato bílkovina se postupně uvolňuje. Každopádně večeři bych úplně nenahrazoval. Protein bych viděl jako druhou večeři na doplnění bílkovin v redukčním stravovacím plánu. Tzn večer bílkoviny formou ryb, hovězí, krůtí, kuřecí - kolem 150g + zelenina - paprika, rajče, sal. okurka, ledový salát


Nabídka služeb

Příprava na:
  • extrémní závody
  • bikiny fitness
  • běžecké závody
Další služby
  • hubnutí
  • redukce hmotnosti
  • tvarování postavy
  • zlepšení fyzické kondice
  • nárůst svalové hmoty
  • cvičení na BOSU ®
  • zdravotní cvičení
  • kruhový trénink
  • správné držení těla
  • TRX
  • cvičení se seniory
  • tréninkové plány
  • dietní plány
  • výživové doplňky

Novinky

Zobrazit novinky

Návštěvnost


TOPlist

Kontakt

Napište mi

 

 
Instagram

Fotogalerie

fitness trenér Praha

Facebook