Doporučení

Osobní fitness trenér Štěpán Vaňous

Jana

Na začátku jsem si říkala, ono to nepujde. Nemam na to, vše bolelo a stále někdy bolí. Ale víte co? Tu bolest se naučíte milovat a jestli Vám někdo bude říkat, to nemá smysl, proč by jsi to dělal/a Tak Vám řeknu jedno, smysl to má... děláte to pro sebe.

Já třeba vím jedno, potřebuji trenera... někoho kdo mě bude kopat do zadku a pomůže mi vstát když už nemůžu. Zazila jsem celkem tři trenéry ale @stevetrener_barbarian je ten, kdo mě vždy dokáže posouvat dál. Je tady pro mě, když nevím co mám dělat. Přišla jsem k němu když jsem přes dva roky stála na místě. Žádná změna, špatně jsem jedla Atd.

Vše se mnou dopodrobna probral, vysvětlil proč je tak důležitá správná strava a ukázal mi, že i v klasickém fitku plném železa, můžeme trénovat jinak. Naše tréninky se neopakují, naopak mě vždy překvapuje. Takže @stevetrener_barbarian - díky za to, že jsi jaký jsi!

Iwča

Na Štěpána jsem narazila náhodou na internetu, když jsem se rozhodla, se sebou něco dělat. Zaměřovala jsem se na lokaci fitness a samozřejmě na cenu tréninku. Štěpán, jako jeden z mála trenérů měl na Prahu dost přijatelné ceny, lokace fitness kousek od práce, říkám si paráda.

Po první konzultaci jsem hned měla skvělý pocit, že budeme spolu dobře vycházet. Na první trénink jsem se moc těšila a byla odhodlaná ze sebe dostat co nejvíce a vše co Štěpán doporučí, to dodržet. Jako perfekcionistovi se mi líbí, jak si Štěpán plánuje tréninky s klienty, dopředu si dělá plán, co s kým bude cvičit a prostě v tom má pořádek. Nikdy na nikoho nezapomněl a vždy, pokud nemohl, se omluvil s předstihem.

Tréninky nikdy nebyly stereotypní, vždy se z člověka snaží dostat maximum a povzbudit ho. Prošel se mnou dietu, kdy se staral o to, co jím a hlavně jak se cítím. Z finančních důvodů, kdy jsem si nemohla dovolit platit tréninky, a tak mi naplánoval jídelníček, vytvořil mi tréninkový plán, abych mohla cvičit sama. Vždy si na mě udělal čas, aby mi poradil co se cvičení a stravování týče. Začala jsem se Štěpánem pravidelně cvičit od dubna 2016. Od té doby jsem na sobě pocítila velkou změnu, že i z oplácané holky s nízkým sebevědomím se může stát žena sebevědomá. A co je to nejdůležitější? Již ho neberu jako mého trenéra, ale přítele, se kterým si můžu popovídat o všem a vím, že se ke mně nikdy neobrátí zády.

Od ledna 2017 začínáme spolu trénovat znova, protože jsem si uvědomila, že i když už vím, jak správně jíst a co cvičit, on mě žene dopředu chtít víc.

Lukáš


Listopad 2015 - 115kg

Leden 2017 - 73kg

Ahoj kluci a holky :-) Rád bych teď shrnul mou, zatím, 13ti měsíční spolupráci se Štěpánem. Jak je patrno z fotografií, byl jsem balvan, který vážíl +/- 112 - 114 kg. Jednou mě kolega z práce přemluvil ať zkusím posilovnu a najdu si trenéra, prý to nic není. No a jak to bývá, při vyslovení slova "posilovna, trenér" se mi naježila kůže a představa typu, svalovci, vyrýsované postavy, koukání na mě, jako na objekt posměšků... No, řekl jsem si, zkusím to.

Navštívil jsem stránky posilovny Vagon, najel si na seznam osobních trenérů a napsal, pro mě, úplně neznáme osobě, která by mě měla dát do formy. Rozpočítaná padla na Štěpána, kterému jsem napsal a stručně ho informoval, co bych rád :D. Sešli jsme se na informativní schůzce, kde jsme si řekli co a jak bude a jaké mam představy, no řekl jsem si, zkusím to, zaplatím prvních 10 lekcí a vstupů a uvidí se, zda to bude k něčemu.

První trénink byl asi pro Štěpána dost zábavný, nedělal jsem sklapovačky, neudělal jsem skoro žádný dřep atd..., ale Štěpán vydržel, začal mě motivovat, sestavil jídelníček a kila šla pomalu dolů. V tréninkách jsem se začal lepšit (aspoň si to teda myslím :D :D ) . Před každým tréninkem povinně 30 minut na rotoped, a ve volně jsem chodil i na 60 minut, začal jsem dělat sklapovačky, zvedat vyšší váhy, dělat těžší cviky.Štěpán mě hlídal v jídle, převážil mě každý druhý trénink, díky zaměstnání Štěpána mam i různé doplňky stravy, které mi doporučí a ví, že to není jen vyhození peněz, ale že to proto to tělo něco znamená.

Z těch 114 se stalo 73 kg, rozdíl 41 kg. Již mam nějaké svaly, i když jako Štěpán nevypadám ;) , cítím se jinak, nejsem tak upocený, unavený, ani nevím, jak jsem mohl jíst dříve takové hnusy. Můj cíl v současné době již není shození váhy :D , ale mít buchty na břiše :D :D . V současné době jezdím na kole, pohyb mam díky zaměstnání neustále. Ve Štěpánovi jsem nenašel jen kouče na jednu hodinu, ale i kamaráda, který je ochoten pomoci vždy a každému. Jestli bych vám mohl poradit, svěřte se do jeho péče a nebudete litovat.

Daniel, 22 let



Poté, co jsem po Vánocích stoupl na váhu a zjistil, že vážím skoro 90kg, rozhodl jsem se, že je načase nějaké to kilo shodit. Obrátil jsem se proto na svého bratra, tedy Štěpána, zda by mi s tím hubnutím trochu nepomohl.

Štěpán mi prakticky ihned sestavil tréninkový plán a jídelníček na následující 2 měsíce. Doporučil mi také skvělý domácí cvičební program zvaný Insanity od světoznámeho fitness trenéra Shauna T. Výsledky se začali dostavovat prakticky okamžitě.

Cvičil jsem 6 dní v týdnu, do práce si nosil krabičky s jídlem přesně podle sestaveného jídelníčku a nestačil se divit jak se moje tělo mění. Veškerý průběh jsem konzultoval se Štěpánem, který mi vždy ochotně poradil ať už se to týkalo jídla, efektivity cvičení atd. Zhruba po měsicí cvičení, jsem začal mít potíže s bolestí zad, obrátil jsem tedy znovu na mého trenéra. Díky cvikům které mi ukázal bylo za 3 dny po bolesti.

Za zhruba 67 dní se mi podařilo shodit přes 12 kilo, což je mnohem víc než jsem očekával. Nyní když už jsou přebytečná kila pryč, mám v plánu zpevnit břicho a nabrat nějakou tu svalovou hmotu a už teď vím na 100% na koho se obrátím

Dana Koritenská, 31 let


červenec 2013 - 58,5 kgčervenec 2014 - 49,5 kg
 
srpen 2015 - 47,8 kglistopad 2015

Jako každá ženská, která nikdy nedělala žádný sport, byla hubená, tak to ani nějak neřešila. Ale překlenula se třicítka a s věkem přišlo i nějaké to kilo nahoru. Rozhodla jsem se, já naprostý laik, že začnu cvičit. Ale strach z neznáma a představa, že přijdu do posilovny a začnu sama cvičit, mě přinutila sednout k počítači a hledat si trenéra.

První mi nevyšlo... Pak jsem natrefila na Štěpána, domluvila si s ním schůzku. Líbilo se mi, že hned první hodina byla cvičící, teda spíš seznamovací, co mé tělo zvládne a povídací o mém stavu a tak. Nastavili jsme si cíl, pár kilo shodit a zpevnit postavu.

Štěpán je opravdu profík, měl se mnou ze začátku svatou trpělivost při mé neohrabanosti. Vždy dokázal každý cvik krásně vysvětlit, k čemu je dobrý a jak se má provádět a názorně předvedl. Po pár hodinách ve mě odboural stud, že na mě musí určitě všichni koukat. :-) Postupně přidával zátěže a jako správný chlap ví, že ženskou musí pochválit a namotivovat a mě tím přidával sebevědomí, které jsem měla ohledně cvičení malinké. Je s ním skvělá domluva ohledně tréninků, není problém se vždy nějak domluvit. A aniž bych se o tom zmínila, tak mi cvikama i vyrovnal páteř, co mé dlouholeté zakulacené záda dovolila.

Se Štěpánem cvičím od července 2013 a na každou hodinu se těším, jelikož si skvěle zacvičím a povykládáme se. Můžu se na něj obrátit s jakýmkoliv dotazem ohledně cvičení a vše mi ochotně a důkladně vysvětlí, co se cviků týče nebo doplňků stravy. Můžu říct, že jsem měla štěstí na trenéra a vřele ho doporučuji. Mám dole 6.5kg a cítím se skvěle a okolí si toho hodně všimlo. :-)

Tomáš Votruba, 23 let


květen 2013 - 58kgčervenec 2013 - 62 kg

březen 2014 - 66,5kg

říjen 2015 - 68,5kg

Se Štěpánem trénuji 3 měsíce. Než jsem vstoupil pod jeho vedení, měl jsem jako ektomorf velké problémy s nabíráním váhy (po půl roce samostatného poctivého cvičení ani gram). Štěpán mi připravil tréninkový plán, naučil mě jak správně cvičit a stravovat se. Výsledky se překvapivě rychle dostavily. Během tří měsíců se mi podařilo nabrat téměř 4 kilogramy a váha jde stále nahoru. I okolí si začalo všímat, že jsem nějak zesílil :). V současné době se Štěpánem trénuji druhý komplexní tréninkový plán na nabírání a ve spolupráci s ním rozhodně hodlám pokračovat. Štěpán je skutečný odborník. Vždy mi ochotně poradil nejen ohledně cvičení, stravování a suplementace. Tréninky s ním jsou vždy zábavné, skvěle si pokecáme a ještě líp si zacvičím. Štěpána mohu vřele doporučit.


Tomáš Bouček, 20 let

Se Štěpánem jsem začal trénovat s cílem udělat za krátký čas velkou změnu. Zaměřili jsme se na budování svalové hmoty a kompletní změně jídelníčku . Během prvního měsíce jsem se nejen cítil skvěle, ale dokonce jsem i viděl výsledky a to jak na vlastním těle, pochval od kamarádů a také změnami vah, které jsem zvedal. Všechny cviky jsem už zvládal bez problému sám, dozvěděl jsem se, jak jednotlivý cvik udělat a jak ho v žádném případě nedělat. Doporučuji vyzkoušet a to všem, kteří se sebou chtějí něco udělat. Pro ukázku Štěpánovi práce zasílám proměnu za první měsíc tréninků a změně stravování. 24.7.2014 - 28.8. 2014


Lukáš

V dnešní době je velmi důležité si dávat pozor na to, s kým trénujete. To, že někdo dělá osobního trenéra totiž zdaleka neznamená, že má kompetence k tomu ho dělat. Denně se setkávám s trenéry, jejichž klienti vypadají po roce, po dvou stále stejně, ne-li hůře. Proto se nebojte být skeptičtí a než s někým začnete trénovat, lépe toho člověka poznejte. Jak jsem se vlastně dostal ke Štěpánovi já? Prakticky celý život nějakým způsobem řeším svojí postavu. Když jsem byl mladší, měl jsem problémy s obezitou, z které jsem se úspěšně dostal. Až tak úspěšně, že jsem poznal i druhý extrém, tedy anorexii. Z té jsem se časem dostal také, ale jak už to u anorexie bývá, člověk jí je nasáklý ještě dalších několik let. Tudíž jsem pořád hrotil jídlo daleko víc, než je zdrávo, cvičil jsem, abych náhodou nepřibral a v podstatě se všechno točilo kolem mého těla.

V roce 2016 jsem odešel studovat do Prahy. Protože už nebyla možnost cvičit doma (bydlel jsem na koleji, kde jsem měl spolubydlící), začal jsem docházet do fitness centra Vagon, protože bylo nejblíž k mé škole. Když nepočítám problém, že jsem v té době kvůli strachu z jídla jedl 2 jídla denně, tak vzhledem k tomu, že jsem byl typický samouk, cvičil jsem naprosto příšerně. Špatné cviky, technika, pořadí cviků, postoje u cviků...častokrát za mnou trenéři (včetně Štěpána) nebo návštěvníci fitness centra chodili a opravovali mě. Já si z toho něco málo vzal (resp. pokusil vzít), ale vzhledem k tomu, že jsem tvrdohlavý člověk, který si nerad přiznává, že s něčím potřebuje pomoct, tak jsem si ani já nikdy nepřiznal, že potřebuji trenéra.

Takhle to šlo asi rok. Po roce to už ale zašlo do takového stádia, že za mnou začali chodit lidi a začali mi tlouct do hlavy, abych si sehnal trenéra, protože cvičím strašně. To a ještě fakt, že jsem se chtěl dostat z toho „nemůžu jíst víc než 2 jídla denně“ vězení zapříčinilo, že jsem usoudil, že je čas docházet k nějakému trenérovi. Ve Vagonu bylo na výběr spoustu trenérů: Byl tam jeden celej ve vojenském oblečení s konstantně hrdým výrazem, pak další, který měřil dva metry a obrovský byl ve všech směrech, pak další: potetovaný, zarostlý kluk, který vypadal, že přesně ví, co dělá...a pak tam byl metr sedmdesát vysoký, vysmátý kluk s kšiltovkou na hlavě a žvýkačkou v puse, který vypadal, jako by se ztratil cestou do skate parku (minimálně do doby, než si sundal mikinu a člověk viděl jeho svaly), jehož konverzace začínala se slovy „Čáááu, tak cóóó, dem na to, ne, co?“ s úsměvem od ucha k uchu...ano, to byl Štěpán.

Myslím, že nemusím říkat, koho jsem si vybral. Proč zrovna on: Se Štěpánem jsem se ve Vagonu již několikrát před tím ve Vagonu bavil. Tudíž jsem věděl, že přesně ví, o čem mluví a měl jsem v něj důvěru. A zkrátka jsem věděl, že kdybych šel k někomu, kdo by mi řekl „Jez víc, než 2 jídla denně“ a já v něj neměl vybudovanou důvěru, neuposlechl bych ho. Věděl jsem, že mu můžu věřit. A to je to nejdůležitější, co by měl udělat každý, když si vybírá trenéra: ujistit se, že mu může věřit. Můj první velký úspěch díky Štěpánovi byl, že jsem se dostal ze dvou na 5 jídel denně. Na jím doporučených jídlech jsem byl první 2 týdny, poté mě nechal si jídelníček vytvořit sám, protože věděl, že jídlu tak nějak rozumím (samozřejmě jsem si jídelníček sestavoval na základě množství makroživin, které mi určil) a že jsem se naučil správnou techniku cviků, které jsem dělal až do této doby špatně. A časem rostla i síla, vytrvalost, začal jsem se cítit mnohem lépe a navíc jsem se díky dobrému cvičení a jídlu zbavil depresí, na které jsem do té doby trpěl. Štěpán toho ale pro mě udělal daleko víc: v Praze jsem se za dobu svého pobytu setkal s mnoha problémy, on mi s každým z nich pomohl. Pomohl mi si najít nové bydlení, zařídil mi místo u sebe v práci (takže teď mi krom trenéra dělá mimo jiné ještě šéfa v práci) a vždy, když mám nějaký problém, tak dělá všechno pro to, aby mi pomohl. Ze Štěpána se nestal můj trenér, ale můj přítel. Dal mi něco, co vám v téhle době dá minimum lidí. A zdaleka nemluvím jen o zkušenostech v oblasti cvičení.

Nyní je to rok, co spolu trénujeme. Za tu dobu se mi mnohonásobně zlepšila síla, nálada, sebevědomí, zlepšila se mi skolióza, na kterou jsem trpěl a jsem ve svém životě daleko šťastnější a spokojenější, než jsem kdy byl. A to jsou všechno věci, které mu nesplatím, ani kdybych mu dal 10x víc peněz, než kolik mu za tréninky dávám. Nebojte se být k trenérům skeptičtí a vždy se rozhodujte dvakrát, než si nějakého vyberete. Pokud ale chcete jít na jistotu k trenérovi s velkým T, díky kterému budete mít motivaci, výsledky a radost ze cvičení, rozhodně kontaktujte Štěpána. Nejen že nebudete litovat jediné koruny, kterou dáte za tréninky s ním, ale ještě navíc získáte skvělého přítele, psychologa, motivátora a mnohem, mnohem víc.

Offerings

Preparation for:
  • extreme races
  • bikini fitness
  • classic races

  • weight reduction
  • getting in the shape
  • improving physical condition
  • growing the muscle mass
  • BOSU ® exercises
  • health exercises
  • circuit training
  • correct body holding
  • TRX
  • exercises with elderly
  • training plans
  • diet plans
  • nutrition supplies

Attendance


TOPlist

Contact

Contact me

 

 
Instagram

Photo-gallery

fitness trenér Praha

Facebook